Operation: Spearbreaker
This exciting fast-response operation puts you in the boots (and drop pods) of an elite team of Orbital Drop Shock Troopers, the “ODSTs” who think jumping out of a spaceship to land right in the middle of hostile forces is a good way to start their day. In the missions of Operation: Spearbreaker you’ll discover a new Banished plot in Atriox’s ongoing war against Captain Cutter for control of the Ark and you’ll be called upon to overcome massive enemy odds in order to save every soul fighting aboard the UNSC Spirit of Fire. Operation Spearbreaker is a two-mission campaign addition.