ONRUSH DELUXE CONTENT PACK
With the DELUXE EDITION you’ll recieve eight exclusive vehicle designs, complete with iconic gold & black liveries, extra Crashtag artwork and Track Tombstones. Xbox customers recieve eight additional Console Vehicle Designs, making it 16 stunning vehicle designs in all.