Onimusha: WotS - Sword Appearance: Sealed Curse
An item that gives Miyamoto Musashi's swords an ominous appearance! It is said that something sinister is sealed within, but in truth the only thing sinister about the blades are their look. *Sword appearances are cosmetic items that change the appearance of Miyamoto Musashi. They do not alter his performance in battle. *The sword appearance can be claimed in-game via the Spirit Mirror. *You can change sword appearances by selecting Change Appearance from the Spirit Mirror menu in-game. Spirit Mirrors and Change Appearance will become unlocked separately as the game progresses.