Onimusha: WotS - Hellfire Haori
A haori coat with a fierce aura for Miyamoto Musashi! Reminiscent of the raging fires of hell, it is fitting attire for one charged with sending the Genma back to hell's depths. *Haori coats are cosmetic items that change the appearance of Miyamoto Musashi. They do not alter his performance in battle. *The haori coat can be claimed in-game via the Spirit Mirror. *You can change haori coats by selecting Change Appearance from the Spirit Mirror menu in-game. Spirit Mirrors and Change Appearance will become unlocked separately as the game progresses. *This product is also available as part of a set. Please be careful of duplicate transactions.