ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Terrible Tornado (Pajamas)
This is an additional Pajamas outfit for Terrible Tornado. Note: In order to use the content, progress through the story and unlock Terrible Tornado. Character outfit can be selected before a battle.