Once Upon A KATAMARI - Katamari Damacy Series Songs: Side A
Includes: - 26 additional BGM tracks. Rock and roll to your favorite music from Katamari Damacy, We Love Katamari, and Me & My Katamari! - 18 Costume pieces from previous Katamari series titles. *Additional BGM available after completing certain missions.