Ohm Weapon Pack
The Ohm Weapon Pack features the Ohm directed energy two-in-one LMG/Shotgun and its Werewolf Custom Variant. Adjust the weapon on the fly to fit your strategy. Unleash a barrage of directed energy fire from a distance in LMG mode or get up close and personal in shotgun mode and deliver a concentrated blast. PLEASE NOTE: If you previously purchased Call of Duty: Advanced Warfare Season Pass or Ascendance DLC, do not also purchase the Ohm Weapon Pack, as you already have access to this content.