Off-hand Item Skin Pack
Light the way with the Drauven Torch skin, or arm yourself with a net made from the thickest of Thrixl silk. This DLC provides customisation options for a treasure trove of 50 off-hand item skins, such as plethora of shields and other items inspired by Wildermyth's monstrous factions.