Of Flesh and Faith
The free 'Of Flesh and Faith' DLC is a love letter to the fans of Battle Brothers after a journey of almost six years together. It expands the game with two new starting scenarios to pick for your mercenary company - the Oathtakers and the Anatomists - that shape your campaign from beginning to end. These origins come with unique mechanics, new equipment, new character backgrounds, their very own story events, and even a custom-tailored banner each. Experience a total of more than 50 new events in the game! Features: - Oathtakers - Follow the teachings of Young Anselm, fight for righteousness, and swear oaths that confer advantages and disadvantages until fulfilled. - Anatomists - Further your research even if they shun you for it, dissect the corpses of your fallen enemies, and devise new ways to empower your men. - New Banners - Hoist two new banners that thematically fit the new origins. - New Equipment - Dress in style with new equipment that befits your origin. - New Events - Experience more than 50 new events on your travels.