This Special Ninjutsu DLC unlocks new Ninjutsu for your original ninja. Cut down your foes from their blind spot with Flying Raijin Jutsu, just like The Second Hokage! Content includes: - Ninjutsu: Flying Raijin Slice (Ranged Type) *After downloading this content, open the game and navigate to the Add-Ons section in the Gift Box at the Inn inside The Village Hidden in the Leaves online lobby. *This content is limited to Ninjutsu only. It does not include new VR Masters or Training Rank rewards.