Not For Broadcast: Tiny Trophy
Introducing the Ultimate Pre-Order ""Bonus"" - The Not For Broadcast trophy! It's Not For Sale, and it's Not For Just Anyone! This beautifully crafted trophy is not just a mere trinket but a symbol of your prowess and dedication to the world of broadcast television. Hand-crafted in a small, artisan, overseas factory and measuring 3 centimetres tall, this tiny trophy packs a big punch in both style and substance. The intricate details and design are a testament to the craftsmanship of those who created it. The gleaming faux-marble base provides a sturdy foundation for the delicate trophy, whose gold-plated surface will reflect your excellence forever more. It's a tangible expression of your passion, a reminder of all the hours you'll spend here in the Channel One editing room, producing the best content for our listeners. It's a physical example of how much you care about them and how much we care about you. Holding this trophy, everything feels like it's going to be alright. When you display this trophy on your desk at work, you'll be the envy of the whole team. They'll admire its sleek design and appreciate the dedication it represents. You'll be able to proudly proclaim to all your co-workers that you were one of the first to pre-order the game, and they'll look at you and say, ""What game?"", ""What's a pre-order?"" This stunning piece of gaming history is the perfect addition to anyone's collection. It symbolises your love for your career, the truth, and the Not For Broadcast universe. So don't miss out on this exciting opportunity! Pre-order the game before March 23rd, and you'll find it on your desk on the first day! Disclaimer: The Channel One legal team has requested we make it clear that this is a digital trophy made of ""polygons"" and ""textures"" and is not, in fact, ""physical"" or ""holdable"" in the strictest, boring, legal sense of the term.