Norse God Skin Pack
Slip on your Norse God outfit and let zombies know they can’t touch this. IT’S HAMMER TIME! This DLC contains: Headgear (winged helmet). A weapon (war hammer). A pet (Hugin raven). These items provide different bonuses for your character. Weapons can be upgraded. The DLC items will be available in your private trunk located in Kovac's bunker.