New Character "Leah"
Cute Little Sister Added! Who is the beloved little sister Leo treasures so much? The second cat of a mysterious genius exorcist family, “Leah”, joins the adventure! Leah scatters special paint effective against evil spirits across the battlefield, then detonates it to wipe out enemies. Though still young, Leah is even more powerful than her older brother Leo. However, she tends to sleep a lot and doesn’t easily go on adventures. So let’s give her a little allowance so she can buy her favorite dango! She’ll become a powerful ally well worth the cost.