NERF Legends - Tricera-Blast Pack
Charge into the the action with the NERF DinoSquad Tricera-Blast blaster and custom suit featuring awesome Triceratops detailing. Load out with this triple-dart action blaster and suit in both single player and multiplayer modes. The blaster and suit each come with 4 additional skin variations to customize your Tricera-look! Upon downloading these items, they will be immediately available from the customization menu of the game.