Neon Abyss - Chrono Trap
The Chrono Trap DLC brings a new Endless Mode and the Titan, Chronos, to Neon Abyss. Endless Mode: Face down endless challenges and new elite monsters to unleash your full potential. It's a perilous journey to your final battle against the all-powerful Chronos! How long will you last? Chronos: Upon purchase of the Chrono Trap DLC, you will be able to challenge the new Chrono Titan in two different play modes! How to begin the Chrono Trap adventure: There is a play mode switching device at the edge of the cliff by the bar. Change the mode to ‘Endless Mode’ to gain access.