Nemesis Multiplayer Mode
Nemesis mode is a unique multiplayer experience, challenging teams to capture a point on the map and hold it from the enemy squad. The terrifying twist in this mode is that somewhere in the level waits a Nemesis unit that can be programmed by either team, via a special control terminal, which then automatically attacks the opposing squad. Win control of the Nemesis and turn the tide of battle.