NBA 2K27 Ultra Bonus
This edition includes: 135,000 VC Season 1 Pro Pass* Summer Pass (Season 7-9 Pro Passes) Up to 9-Day Early Access** MyTEAM (all cards & packs are unauctionable): NBA 2K27 Ultra Edition MyTEAM Player Cards (via The Exchange): - Guaranteed 98 OVR available December 2026 - Guaranteed Invincible available May 2027 Full ‘27: Series 1 Team Selection Triple Threat Park Free Agent Pack 5x ‘27: Series 1 Packs 2-Hour 2XP Coin MyCAREER: 25x 6 Types of Skill Boosts 25x 3 Types of Gatorade Boosts 2-Hour 2XP Coin Victor Wembanyama Jersey Caitlin Clark Jersey Roses Oversize Hoodie *NBA 2K27 Pro Passes and Hall of Fame passes are available for separate purchase and require base game, internet connection and NBA 2K account. Paid premium passes unlock additional rewards for the Season that are earnable through gameplay. Progress and rewards reset at the end of each Season. **Early Access available from 9:00 AM PT, August 26. Certain features of the game, including online multiplayer, communication and other online features, may not be accessible by XBOX child accounts. At XBOX, a child means players under the age of 13, unless local laws specify differently. Play Now, MyNBA, and The W are available offline.