NASCAR Heat 5 - Gold Bonus
Celebrate the career of NASCAR Hall of Famer Tony Stewart with the Gold Edition of NASCAR Heat 5. Gold Edition players will have Tony as an option for the in-game spotter, an exclusive Career contract offer from Stewart-Haas Racing, classic Tony Stewart paint schemes, and in-game cash to kick start your own team.