NASCAR 21: Ignition - 2022 Patriotic Pack
Players that purchase the NASCAR 21: Ignition – ’22 Season Expansion Patriotic Pack will receive 80+ alternate paint schemes, including those run during the Memorial Day and Fourth of July race weekends at Charlotte Motor Speedway and Road America, respectively. Also included in the NASCAR 21: Ignition – ’22 Season Expansion Patriotic Pack are two schemes from legendary driver Darrell Waltrip, with his historic schemes added to Next Gen cars.