NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Amaterasu: Dual Layer
Allows the player to activate the Secret Technique Amaterasu: Dual Layer (Ranged Type) in battle. Fight side by side with Itachi to attack with Susano'o and Amaterasu! *After downloading this content, you can claim it in-game by accessing the Hidden Leaf Village online lobby and selecting Inn > Gift Box > Add-ons.