Mystical Mixing: Wand and frog
Obtain the most powerful wand and create stronger Mixies. Or maybe throw a frog in the cauldron and see what features your new pet will have... With this DLC you can do both, plus you'll get 15 speedup potions to help your Mixies explore the island and find treasures even faster.