MY MONOPOLY
Make Your Own Game! Now you can personalize your classic MONOPOLY game. My Monopoly is an extension to Monopoly PLUSthat gives you a chance to customize the Classic and 3D boards. Create your own game by customizing the board’s centerand property spaces. Name each property, add 2D pictures on property spaces, or place 3D elements on the board’s centerto create your dream city. Show off your talents and amaze your friends by playing your personalized My Monopoly game together!