My Horse Stories: Winter DLC
With this DLC you'll unlock: - charming snow-white horse named Wilbur - short wavy hairstyle - Santa Claus hat - dark blue jeans - red pants with white stripes - tall black boots with white fur - tall navy blue boots - white patterned sweater - red sweater with white reindeer - Santa's outfit - reindeer-shaped horse bridle - unicorn-shaped horse bridle - white horse boots with ornamental snowflake - red horse boots in Christmas theme - green horse scarf and Christmas saddle - sky blue clothing for the horse and navy blue saddle - red-yellow Christmas saddle - 250 gems to buy clothes, energy, missing items for building improvements and more! Boost your potential by partnering with Wilbur and win competitions with confidence, while looking like a true champion!