My Big 5 Pack
Choose my Best Big 5 members and create a perfect team! You can pick your favorite P4 player x5 at this price! *This Package includes : -P4 Character x5 Selection Ticket x1 *You cannot refund this DLC as this DLC contains in-game content. *You cannot select owned P4 character via selection ticket. *DLC benefit or price can be changed without notice.