MX vs ATV Legends - 2026 Triumph Loyalty Bundle
Take your racing to the next level with the 2026 Triumph Loyalty Bundle. This pack unlocks the full Triumph lineup, consisting of 4 Vehicles. Bringing you some of the most competitive machines in off-road racing, every vehicle brings its own character to the track. Whether you’re railing ruts, sending big jumps, or battling for the holeshot, this bundle gives you the tools to ride at the limit and push for the win.