Musketeer Skin Pack
Look at you now! Looking good! With the musketeer pack you will slice the infected brains and hearts with just one swing! This DLC contains: Headgear (musketeer hat). A weapon (rapier). A pet (nightingale). These items provide different bonuses for your character. Weapons can be upgraded. The DLC items will be available in your private trunk located in Kovac's bunker.