Muay Thai Style Pack
The Muay Thai style pack offers a new dynamic fighting style based on the ancient combat art of Muay Thai. Build a new Created Fighter with this style and unleash devastating Muay Thai combos. Bring the pain inside a new arena inspired by classic Muay Thai training gyms.