Moving Out - The Employees of the Month Pack
"The Employees of the Month Pack" sets your career with Smooth Moves off to an exciting start. Each member of this band of eager movers is packed with a passion for manual labour and really wants to pass their probation. Professor Inkle! Why move with two arms when you can move with eight! Bruce! Cute, cuddly and ruthlessly efficient! Sprinkles! A great all-rounder and smells delicious! Dials! Gives customers a great reception, just don't push their buttons! Become the greatest moving team Packmore has ever seen with this team of trusty movers!