Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection DLC Pack
The contents of this pack are as follows. The DLC pack includes various cosmetics to change the player character's hairstyle, outfits for Rudy, and outfits for the other Rangers. Layered Armor for Eleanor: Foreign Dancer Layered Armor for Gaul: Fur-tive Five Leader Layered Armor for Kora: Attendant's Attire Layered Armor for Ogden: Summertime Ogden Layered Armor for Thea: Canyne Ward Monster Hair: Malzeno Bob Monster Hair: Hellfire Tail Monster Hair: Espinas Spikes Monster Hair: Garangolm Nest Monster Hair: Octolocks Princess Monster Hair: Goss Hairagy Rudy Outfit: Rudy's Arkbelt Rudy Outfit: Scintillating Armor Rudy Outfit: Relaxed-acabra Rudy Outfit: Shogun Rudy Rudy Outfit: Rudyzeno *Please note that these items are included in other sets and also available for individual sale. *Some bonuses require gameplay progression to be used. *Effects are solely cosmetic. Outfits for Rangers You can use the Change Companion Outfits option from the chest at any base to change your companions' outfits. Monster Hair You can use the Edit Ranger (from the game start) or Change Appearance (from the chest at any base) menus to select a hairstyle. Rudy Outfits You can use the Change Companion Outfits option from the chest at any base to change your companions' outfits.