Money Shot Pack
Looks can kill…and so do you. With the Money Shot pack, you can transform yourself into one of Ultor’s elite femme fatales. Don your high-heeled tactical catsuit and take to the skies on a custom Ultor jet bike. Then when the time comes to execute your target, do so with unprecedented style with your fully automatic sniper rifle.