Monarch Skin 2: Hellforn's Mask
A mask bearing the authority of Hellforn, the god of art and madness, and the original owner of the dungeon, was found in an old temple. In this world's timeline, The Monarch accepted the mask without hesitation, and was even given the original owner's great gift for art. Sporting a brilliant red coat and white trousers, your enemies will marvel at the ‘fashionista’ that is the ruler of this dungeon, but they will soon be intimidated by the fierce face of the golden mask. Skin DLC that changes the appearance of The Monarch, a playable character in the game.