Minecraft: Superman
It’s a pig, it’s a plane, it’s the Superman DLC! Play as Superman himself and use powers like Super Strength, Heat Vision, and Super-Breath to take down villains and protect Metropolis. Fly to the Fortress of Solitude and hang out with Krypto.