Minecraft Star Wars Skin Packs Bundle
The Force is strong in this bundle of the three Star Wars Skin Packs: Classic, Prequel and Rebels. With over 130 characters from all corners of the galaxy, this will turn your Minecraft saga into legend. Hesitate, do not!