Minecraft: Moana 2
Learn the ways of the ocean with Moana and friends! Explore iconic locations, meet familiar and new characters, and relive moments from both films. Embark on quests around the island while you ride the waves in your canoe, battle the Kakamora, and defeat Tamatoa with Maui.