Minecraft Glide Track Pack Season Pass
Are you a master of the skies? A wing-suited wunderkind? A Glide leaderboard legend? Then snap up this pass, guaranteeing you access to the first three Track Packs for the Glide Mini Game and the Mini Game Heroes Skin Pack the very moment they appear over the horizon. All Season Pass content will be available by April 2018. Only available for Minecraft: Xbox One Edition (2014), not compatible with Minecraft (2017).