Minecraft Frozen
Welcome to Arendelle, home of Anna, Elsa, Olaf and friends. Adventure past the Ice Palace and into the unknown in this Frozen-themed world! Play mini-games and complete puzzles to earn rewards, then head back to decorate the castle, all while enjoying your favourite Frozen songs! - Created by Noxcrew Only available for Minecraft (2017), not compatible with Minecraft: Xbox One Edition (2014).