Minecraft Chinese Mythology Mash-Up
Journey through epic terrain and find enlightenment in the land of dragons with this Mash-up Pack inspired by the myths and legends of China. Minecrafters get to explore a Chinese Mythology-themed world, with glorious Textures, legendary Skins and enchanting Music. The Pack also includes a themed Battle map exclusive to this Mash-up!