Minecraft Battle Map Pack 1
The first Battle Map Pack is here! Take arms in Temple, Medusa and Lair and battle against up to seven players in the Battle Mini Game. Learn the sneaky nooks and crannies! Rain down arrows from the high ground! Set up devastating ambushes! It's all to play for! Only available for Minecraft: Xbox One Edition (2014), not compatible with Minecraft (2017).