Mine Reconstructor Weapon Bundle
Fires bio-mines that explode on contact to hurt Zeds and heal allies. Alt-fire detonates all placed mines. The source of its base material is classified information due to Health Code concerns. Mine Reconstructor designed for the Field Medic perk comes with 5 unique skin variants.