Micro Diamond Bundle
Just the right amount of Diamonds to get that Variant you had your eye on and maybe a few Boosts on top of that. The Micro Diamond Bundle is the easiest way to get Silver VIP in AirMech, which marks you as a Premium player for a lifetime of benefits. Remember that any purchase qualifies your account for Silver VIP, giving you instant access to any Locked Diamonds you have earned, and lets you collect them directly from now on.