Metro Exodus Expansion Pass
The Metro Exodus Expansion Pass will contain two major pieces of story-driven DLC for the game, following brand new stories from the world of Metro. Instead of Artyom, players will have the chance to see through the eyes of a brand new character and of one of the Spartan Rangers, the Aurora’s only American, Sam.