Mega Surge Pack Bundle
Power up faster with this Mega bundle built around high-impact players designed to strengthen your squad instantly. Includes: ● x10 Surge Packs ● Mastery 3 Card Guarantee: a guaranteed 94-rated top player from the collection within every 5 packs opened Boost your squad and score with certainty. Get it today!