Mega Shilling Sack (2300 Shillings)
Purchase 2300 Shillings to enhance your experience in Deceit 2. Use your Shillings to acquire distinctive character and item skins, personalising your gameplay. Shillings bought on the Microsoft Store are exclusively for use within the Xbox version of Deceit 2 and cannot be transferred to other platforms.