MechWarrior 5: Clans - Wolves of Tukayyid
In the aftermath of Luthien, ComStar uncovers the shocking truth about their Clan allies: Terra itself is their ultimate target. Alarmed, ComStar sends a proposal to Clan Wolf ilKhan Ulric Kerensky, that could determine the fate of ComStar and the entire Clan invasion. Join Natasha Kerensky's 13th Wolf Guards, the Wolf Spiders, in a 20 mission military campaign. Field six new 'Mechs, including the Ice Ferret, Linebacker, Naga OmniMechs, Incubus, Shadow Hawk IIC, and Bane BattleMechs, and wield the tactical power of Arrow IV Artillery and Tactical Strikes. Forge your path through the Battle of Tukayyid and claim honor for Clan Wolf.