MC.CC Character Pack
OX QUEEN TV ON AIR? No, it's MC.CC ON THE STAGE! MC.CC always delivers a high-energy, unforgettable performance that leaves audiences wanting more! An SG packed with powerful moves! DJ MC.CC is ready to drop the beat on the court! Check him out now! This Package includes: - Character - MC.CC (P4) *If purchased, the package cannot be refunded as it contains in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, MC.CC is exchanged for certain amount of points.