MARVEL RIVALS - 500 LATTICE
Upon purchase, you'll get 500 Lattice, the in-game currency of Marvel Rivals. Use Lattice to purchase Battle Passes; unlock epic Costumes, Sprays, and other heroic cosmetic items in the store.