MARVEL Cosmic Invasion - Cyclops & The Thing
THE ROCK'EM & BLAST'EM CONNECTION! Two new Super Heroes join the fight against Annihilus! Play as The Fantastic Four’s The Thing and X-Men’s Cyclops alongside the 15 playable Super Heroes from the base game. TO ME, MY X-MEN! You asked for it, and here he is: the no-nonsense leader of the X-Men blasts into battle! Cyclops' signature kinetic energy beams will pierce through the Annihilation Wave. As they can also be shot diagonally, Cyclops will be a perfect pick to counter aerial enemies – and catch opponents off guard. IT'S CLOBBERIN' TIME! The Fantastic Four’s heaviest hitter brings his cosmic radiation-induced might to the fray, excelling as a grappling-focused powerhouse. With surprising mobility allowing him to bounce across environments to get the jump on enemies, this former ace pilot embraces his new role as a tanklike protector of family and allies alike, arriving as an incredible asset to any team. Together, Cyclops and The Thing are a perfect match to handle on the ground action and aerial foes. And stay tuned for more info on the second major update planned later this year, including a new game mode and two new playable characters!