Marble Nest DLC
The Marble Nest is a DLC for Pathologic 2, offering a self-contained story. Play for a single day as Dr. Daniil Dankovsky, a scientist from the Capital, a fighter of death, and another doctor trying to save the Town alongside the Haruspex, and uncover a different perspective on the events—and Death itself. The Town is doomed. But what if Death knocked on your door and offered a chance to do it all again? Would you still struggle, or accept your fate? - A 2-3-hour self-contained story. While The Marble Nest shines in contrast with Pathologic 2, it can be played separately—no need to refresh your memory if you’ve the main game a while ago. - Time flies, and events change as it does. - Two districts of a ravaged town. It’s almost over. You’ve almost lost. Or have you? - Lenient survival compared to the main game. While you still need to manage your body, it’s less pressing. It’s almost as if the Bachelor didn’t try to cling to life too much… - Piece the picture together and find an answer to Death’s riddle… or don’t.