Magic 2014 - Deck Pack 2 (Full)
Seeking to expand your mastery and defeat your foes? This Magic 2014 Deck Pack includes two brand-new decks for Campaign and Multiplayer play. Stack your powers and smash your foes with the green and white “Enchanter’s Arsenal” deck. Your countless enchantments will frustrate your enemy and infuse your creatures with overwhelming might. Confuse, disrupt, and annoy your enemies with the blue “Up to Mischief” deck. Your spells and creature abilities will allow you to control the flow of the game before releasing a devastating cloud of faerie fury.