Mafia III: DLC Content Pack
Download the Mafia III: Definitive Edition Content Pack. Includes all previously released Mafia 3 DLC, Weapons, and Vehicle Packs: - DLC 1: FASTER BABY - DLC 2: STONES UNTURNED - DLC 3: SIGN OF THE TIMES - Family Kick-Back Weapons & Vehicles Pack - Judge, Jury, Executioner Weapons Pack Part three of the Mafia crime saga - 1968, New Bordeaux, LA. After years of combat in Vietnam, Lincoln Clay knows this truth: family isn’t who you’re born with, it’s who you die for. When his surrogate family, the black mob, is betrayed and wiped out by the Italian Mafia, Lincoln builds a new family on the ashes of the old and blazes a path of military-grade revenge through the Mafioso responsible.